Subject: Vastus Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 Keiburanna tee jalgteeühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 11:21:36 +0200

Teie  26.02.2025 nr 8-1/24-006/3137-1

Meie 26.02.2025 nr EC.1-5.1/228-1

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 Keiburanna 
tee jalgteeühenduse projekteerimisalas paiknevad Teliale kuuluvad 
siderajatised.

Projekteerimiseks võtta siderajatiste kaitsmiseks, säilimiseks või 
ümberehitamiseks tehnilised tingimused Telia „Ehitajate portaal“ 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia teenused 
ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Tegutsemiseks siderajatiste kaitsevööndis, tuleb see kooskõlastada 
järelevalvega ja võtta selleks vastav tegutsemisluba Telia „Ehitajate 
portaal“  <https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia 
teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 10:56 AM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse 
Sihtasutus <[email-masked]>; Imatra Elekter Aktsiaselts 
<[email-masked]>
Subject: Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 
Keiburanna tee jalgteeühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 
Keiburanna tee jalgteeühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 26.02.2025

Registreerimise number: 8-1/24-006/3137-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.